Úspěchu v soutěži WEBTOP100, ze kterého máme velkou radost, předcházela dlouhá cesta.
Vsadili jsme na nelehký úkol změny loga (po 20 letech činnosti firmy), na práci se značkou a vytvoření nového korporátního designu. Cílem bylo sjednotit a zjednodušit naši vizuální komunikaci. To nám umožnilo jasněji komunikovat příběh WAMAG a kompetence, ve kterých umíme zákazníkům pomoci.
Nebyli jsme na to sami. Našli jsme si „Idealisty, kteří nás naučili, jak vnímat značku a pomáhají nám s korporátním designem. Optimálně poslat značku WAMAG do on-line světa nám pak pomohli odborníci z AITOM.
Výběr partnerů pro spolupráci se nám vyplatil. Sklidili jsme sladké ovoce při vyhlášení soutěžních výsledků.
Velmi nás potěšilo, že odborná porota vysoce ocenila web po stránce obsahu a práce se značkou. Hodnocení poroty nám navíc dálo podněty pro další zlepšení a potvrdilo, že jsme se vydali správným směrem. Příští rok budeme zase o krok dál.